ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Zakup zestawu mebli kuchennych do zaplecza kuchennego – Świetlica Kolbark
o wartości poniżej 20 000,00 zł (netto)
(nazwa i rodzaj zamówienia)
- Nazwa i adres Zamawiającego:
Gminny Ośrodek Kultury w Kluczach, ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze
- Opis przedmiotu zamówienia:
Zakup zestawu mebli kuchennych do zaplecza kuchennego – Świetlica Kolbark
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zaplecze kuchenne:
- Stół przyścienny z drzwiami skrzydłowymi 1000x600x850 mm z zamkiem
- Szafka wisząca, drzwi skrzydłowe 1000x400x600 mm z zamkiem
- Stół przyścienny z drzwiami suwanymi 1000x600x850 mm
- Szafka wisząca, drzwi suwane 1000x400x600 mm
- Stół przyścienny z półką 1600x600x850 mm
- Szafka wisząca, drzwi suwane 800x400x600 mm
Dostawę należy wykonać zgodnie z załączonym zestawieniem. Dostarczone wyposażenie ma być zgodne lub o równoważnych parametrach.
Wykonawca w wynagrodzeniu ryczałtowym winien uwzględnić wszystkie koszty związane z transportem, rozładunkiem rozmieszczeniem, ustawieniem, i montażem elementów wyposażenia meblowego własnymi zasobami ludzkimi i sprzętowymi.
terminy wykonania zamówienia: 4 tygodnie od daty zawarcia umowy
okres gwarancji: minimum 24 miesiące
warunki płatności :
- a) Za wykonane dostawy ustala się wynagrodzenie Ryczałtowe Wykonawcy.
- b) Wynagrodzenie płatne będzie po bezusterkowym odebraniu przedmiotu umowy przez Zamawiającego, na podstawie pisemnego bezusterkowego protokołu odbioru podpisanego przez obie strony umowy i po przedłożeniu prawidłowo wystawionej faktury.
- c) Protokoły odbioru częściowego i bezusterkowy protokół odbioru końcowego będą stanowiły wyłączny dowód na należyte i terminowe wykonanie poszczególnych etapów umowy, jak
i całego przedmiotu umowy oraz wyłączną podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktur częściowych i faktury końcowej z tytułu wykonanych dostaw. - d) Za dostawy niewykonane lub dostawy dodatkowe bądź zamienne, wykonane bez pisemnej zgody Zamawiającego, Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia.
- e) Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na konto bankowe Wykonawcy podane w jej treści. Błędnie wystawiony rachunek lub faktura VAT spowoduje ponowne rozpoczęcie biegu 14 – dniowego terminu płatności liczonego od dnia dostarczenia prawidłowych dokumentów
- f) Za dzień zapłaty wynagrodzenia uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
- Warunki:
Proponowane warunki udziału wykonawców w postępowaniu:
- Kryteria oceny ofert: 100 % cena,
- Forma wynagrodzenia – ryczałtowe,
- Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot umowy na okres minimum 24 miesiące,
- Miejsce dostawy 32-310 Kolbark ul. Źródlana 3
Opis sposobu obliczenia ceny:
Wykonawca powinien:
- podać cenę brutto każdej pozycji oraz cenę jednostkową a następnie wszystkie pozycje zsumować obliczając cenę oferty (brutto). Wykonawca powinien podać kwotę podatku od towarów i usług
(VAT).
- Wykonawca w cenę oferty powinien wkalkulować koszty wynikające z usług dodatkowych
tj. transportu, rozładunku itp.
- Cenę oferty (brutto) należy podać jako cenę ryczałtową, tzn. cenę za wykonanie całości zamówienia.
- Istotne postanowienia umowne:
Poza innymi obowiązkami wynikającymi z Umowy do obowiązków Wykonawcy należy:
4.1. Dostarczenie wyposażenia o parametrach zgodnych z wymaganiami określonymi w Zaproszeniu do złożenia oferty;
4.2. Transport wyposażenia na koszt i ryzyko Wykonawcy do Zamawiającego
4.3. Terminowa realizacja przedmiotu umowy;
4.4 Zawiadomienie Zamawiającego o terminie dostawy;
4.5 Usunięcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez Zamawiającego w trakcie odbioru przedmiotu umowy oraz w okresie rękojmi i gwarancji;
4.6 Informowanie Zamawiającego o zagrożeniach, które mogą mieć wpływ na tok realizacji zamówienia, jakość dostaw, opóźnienie planowanej daty realizacji przedmiotu umowy oraz do współdziałania z Zamawiającym przy opracowywaniu przedsięwzięć zapobiegających zagrożeniom;
4.7 Pełnienie funkcji koordynacyjnych i nadzorczych w stosunku do dostaw realizowanych przez podwykonawców.
III. Forma złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 10.07.2019 r. do godziny 15:30 w formie:
- pisemnej (osobiście, listownie) na adres:* Gminny Ośrodek Kultury w Kluczach ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze.
lub przesyłając na e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Oferta musi zostać opatrzona nazwą przedmiotu zamówienia oraz pieczęcią firmową Wykonawcy wraz z adresem i nr telefonu z dopiskiem:
„Zakup zestawu mebli kuchennych do zaplecza kuchennego – Świetlica Kolbark”
Uwaga: Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nieprawidłowego oznakowania opakowania lub braku którejkolwiek informacji podanych w niniejszym punkcie.
W przypadku ofert składanych za pośrednictwem poczty (Poczta Polska, In Post itp) lub przesyłką kurierską, o zachowaniu terminu do złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego.
- Do oferty należy załączyć:
- Wycenę jednostkową
Klucze , dnia 03.07. 2019 r.